okenko.jinak.cz -> www.okenko.org
Nacházíte se v archivu okénka, nové články a aktuální akce naleznete na nových stránkách!
okenko
Bily stit svetlusky vlcata nadeje rs a rg akce ventilacka

8. den (pondělí 6. 8. 2001)

Ráno jsme vylezli celkem v pohodě, dali si snídani a vyrazili směrem k hraničnímu přechodu Zgorzelec-Görlitz. Kolem jedenácti jsme už stáli před místní poštou a já šel zjistit, kolik stojí pohledy a známky. Měli jsme 8 Zl a 80 grošů a chtěli jsme ještě koupit chleba. Pohled i se známkou stál 2.25-2.50Zl, a tak jsme koupili tři a za zbytek tři chleby abychom šetřili marky. Zbytek pohledů holt musí počkat na jindy. Poslali jsme každej jeden domů a jeden do K3. Pak jsme jeli na přechod, kde jsem šel první, ale nějak jsem se nelíbil Němcům, protože mi začali šacovat brašny a ledvinku. Nic samozřejmě nenašli, a tak se jelo dál. Jo, a nedostali jsme od Němčourů razítka. Dál se jelo na Löbau. Cestou jsme na autobusové zastávce poobědvali. Protože na silnici byl extrémě silný provoz, uhnuli jsme směrem na Putzkau. Ale co se nestalo. Pizzi, který jel za mnou mě upozornil, že mám zadní kolo měkký. Já ho sice dopumpoval, ale asi po 15 km se situace opakovala, a tak jsem musel vyměnit celou duši. Šlo to celkem rychle, ale mám malou osmicu. Moc to opravit nešlo, tak jsem alespoň povolil brzdy, aby mě moc nezpomalovaly a nevrzaly. Protože už bylo docela pozdě, začali jsme hledat místo na spaní. Vesnice šli jedna za druhou, a proto jsme v jedné z nich zahnuli u viaduktu do kopce, kde jsme si konečně postavili bejvák. K večeři jsme si dali maso a pod přístřeškem, protože v noci pršelo, jsme strávili příjemnou noc. Dnes se ujeli cca. 108 km. Dnes už padla hranice 1000 km.

Předchozí:

okenko

bleskovky

Sestra Marie Kružíková
Dne 9.11.2013 se rozloučíme se spoluzakladatelkou dívčího skautingu v našem městě v 10.30 na kostelíčku.Bylo jí 97 let. Šerif
(07.11.2013) Šerif
Fotky z kol
jsou zde.
(11.07.2013) Vilík
Další beruščí fotky
Z čarodek a z pampeliškové družinovky.
(16.05.2013) Vilík
Akce pro rodiče a Berušky
proběhne vzhledem k počasí z větší části pod střechou kulturáku v Pohledci.
(09.05.2013) Vilík
Zdražení tábora Naděje
Bohužel jsme se rozhodli zvýšit letos cenu letního tábora na 3800,- Kč. Důvody jsou dva: Jednak je tábor o 4 dny... více
(29.04.2013) Teo

bily stit

info

OKÉNKO do života novoměstských skautů - zpravodaj střediska 615.02 Bílý štít Nové Město na Moravě