okenko.jinak.cz -> www.okenko.org
Nacházíte se v archivu okénka, nové články a aktuální akce naleznete na nových stránkách!
okenko
Bily stit svetlusky vlcata nadeje rs a rg akce ventilacka

9. srpna 2004

Zdravíme všechny rodiče a přátele ze sluncem zalitých Athén.

Definitivně jsme se zabydleli na athénské základně. Ubytovaní je bez problémů. Pokud nás zrovna neživí Řekové, vaříme si sami. Konečně se už rozběhly směny ve vodním areálu v Schiniasu, kde pracujeme. Zatím tam ale není mnoho olympijských týmu, takže nemáme moc co na práci.

Někteři z nás byli přideleni k veslování a zbytek na kanoe a kajaky. Oba tyto sporty sídli v jednom areálu, takže se potkáváme velice často a to nejenom v jídelně. Pracujeme na několika postem. Tím prvním je Athlet Assistant - ti mají za úkol hlídat nejenom vstupy do sportovní zóny, ale i do posilovny, relaxačních místností atp. Další skupinka našich dobrovolníků má na starosti doky a úschovnu lodí. Pomáhají sporotvcům na molu a s přenášením lodí. Svoje zástupce máme i v olympijské vesnici a informačním středisku pro kajakáře.

Pracujeme ve dvou směnách po 6-ti hodinách. Přičemž ty ranní začínají někdy už v 5:45 ráno a večerní končí ve 20:00. Každý z nás dostal rozpis svých směn při první návštěvě areálu. Volné dny trávíme každý po svém. Někteří z nás už stihli navštívit kromě athenských památek (Akropole, Agora,...) i památky vzdálenejši - Delphy a jeskyně na jihu Peloponesu, jiní okupují pláže.

Malá perlička na záver... Dostali jsme možnost shlédnout generálni zkoušku zahajovacího ceremoniálu. Polovina ho viděla včera, tu druhou to čeká zítra. Prozradit Vám nemůžeme nic, ale stojí to rozhodně za to, takže se máte na co těšit. Čeští sportovci jsou při nástupu, který je podle řecké abecedy, témeř na konci. Jediné, co se nezkoušelo, bylo samotné zapálení ohně, takže to je i pro nás zatím velkou neznámou.

Příjemný den na daleký sever Vam od počítače přejí

Veronika Horová a Vojtěch Brouček
Mezinárodní skautská základna Pyrgos Vasilis v Athenách.

Míting

Olympijský areál Schinias - cílová věž (Finish Tower) a tribuny pro novináře.

Závodní kanál pro veslování, kajaky a kanoe a slavnostní molo pro medailové ceremoniály.

Nekonečné čekání na ranní autobus, často jsme při něm pozorovali i východ slunce.

Předchozí:

okenko

bleskovky

Sestra Marie Kružíková
Dne 9.11.2013 se rozloučíme se spoluzakladatelkou dívčího skautingu v našem městě v 10.30 na kostelíčku.Bylo jí 97 let. Šerif
(07.11.2013) Šerif
Fotky z kol
jsou zde.
(11.07.2013) Vilík
Další beruščí fotky
Z čarodek a z pampeliškové družinovky.
(16.05.2013) Vilík
Akce pro rodiče a Berušky
proběhne vzhledem k počasí z větší části pod střechou kulturáku v Pohledci.
(09.05.2013) Vilík
Zdražení tábora Naděje
Bohužel jsme se rozhodli zvýšit letos cenu letního tábora na 3800,- Kč. Důvody jsou dva: Jednak je tábor o 4 dny... více
(29.04.2013) Teo

bily stit

info

OKÉNKO do života novoměstských skautů - zpravodaj střediska 615.02 Bílý štít Nové Město na Moravě